Infolinia: 533 133 353, Email: sklep@wpark.pl 
Zwrot produktów

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego wydania bez podania przyczyny. 

O odstąpieniu od umowy należy poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia, które prosimy wysłać na adres email: bok@palepa.pl lub adres siedziby firmy: 05-088 Brochów, Wólka Smolana 47

Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: 

05-088 Brochów, Wólka Smolana 47 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu produktu:

1.Prosimy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.

2.Prosimy o dołączeni do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawarta będzie chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3.W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Państwa przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4.Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Państwa adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Państwu na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Dział reklamacji, biuro obsługi klienta 

Email: bok@palepa.pl

Infolinia: 533133353

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl