Promocje

Karty katalogowe

Karty katalogowe

Certyfikat

Nasze produkty są wykonywane według:

PN-EN ISO 15614-1:2017-08/A1:2019-12

Strefa Projektanta

Strefa Projektanta

Kontakt

Sklep producenta Wpark.pl

  • Infolinia: 533 133 166
  • Email: sklep@wpark.pl 
  • Biuro handlowe czynne od 9 do 17 od poniedziałku do piątku 
Hit Dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia: 533 133 166, Email: sklep@wpark.pl 
Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 533133353.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego wydania bez podania przyczyny. 

O odstąpieniu od umowy należy poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia, które prosimy wysłać na adres email: bok@palepa.pl lub adres siedziby firmy: 05-088 Brochów, Wólka Smolana 47

Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: 

05-088 Brochów, Wólka Smolana 47 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Prosimy o przesłanie do nas produktu, który chcą Państwo zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy opisać powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 

2.W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zostaniecie Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: bok@palepa.pl lub telefonicznie: 533-133-353. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Dział reklamacji, biuro obsługi klienta

Email: bok@palepa.pl

Infolinia: 533133353

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl