Infolinia: 533 133 353, Email: sklep@wpark.pl 
Czas realizacji

Czas realizacji zamówień jest opisany przy każdym produkcie np.: „wysyłka 48h”.

  • „wysyłka 48h” – oznacza, że produkt jest na magazynie i że jest gotowy do wysłania najbliższym kurierem
  • „wysyłka do 3,4,5,7,14 dni” – oznacza, że produkt jest na zamówienie i w terminie 3,4,…14 dni roboczych znajdzie się u Państwa.
  • Szczegóły:

Zaraz po złożeniu przez Państwa zamówienia na podany e-mail zostaje wysłane potwierdzenie  w którym są wszystkie szczegóły, czyli wybrana forma płatności, rodzaj dostawy, zamówiony produkt, dane do faktury itp.. W tym potwierdzeniu w załączeniu znajduje się również faktura pro forma, na której podstawie można dokonać wpłaty. Jeśli wybierzecie Państwo płatność kurierowi przy odbiorze towaru dołączona pro forma będzie pełnić funkcje informacyjną. Jeśli w  wysłanym przez nas potwierdzeniu wszystkie dane i zamówienie się zgadzają, prosimy o kliknięcie linku. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Państwo będą na bieżąco informowani o postępie realizacji zamówienia.

Jeśli potrzebują Państwo więcej informacji odnośnie transportu, dostaw, przesyłek itp. prosimy o kontakt z działem transportu pod e-mailem: bok@palepa.pl

 

Dział transportu, biuro obsługi klienta

Email: bok@palepa.pl

Infolinia: 533133353

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl